• (044) 222-88-32
  • (097) 785-36-96
Факти про ІВ
Успішні рекламні кампанії популярних ТМ
Корисне
  • Для початку роботи достатньо повідомити назву ТМ, види діяльності по ній, данні особи-заявника, а також відправити логотип (за наявності)
  • При реєстрації торговельної марки в Україні на ім’я двох або більше осіб, держзбір за подання заявки збільшується на 30%
  • Торговельною маркою можуть бути, зокрема, слово (слова), зображувальні елементи (малюнки), комбінації слів та малюнків
  • Держзбір за подання заявки на реєстрацію торговельної марки можливо сплатити протягом 2-х місяців від дати подання заявки

Корисні статті

Основні аспекти реєстрації та діяльності інформаційних агентств

Iнформаційні агентства як особливий суб’єкт поширення масової інформації беруть свій початок ще з 30-х років ХІХ ст. Перше інформаційне агентство «Гавас» виникло в 1835 році  у Франції, у 1944 р. воно було перейменовано у «Франс Пресе» і під цією назвою діє до сьогодні. У 1948 р.

Особливості комерційної таємниці як об’єкта інтелектуальної власності

Коли говорять про інтелектуальну власність, як правило, одразу спадають на думку винаходи, твори, торговельні марки, промислові зразки, але аж ніяк не такий об’єкт як комерційна таємниця, незважаючи на те, що збереження певної інформації у таємниці є одним з найбільш поширених заходів, які використовуються у сфері бізнесу.