• (044) 222-88-32
  • (097) 785-36-96
Факти про ІВ
Успешные рекламные кампании популярных ТМ
Корисне
  • Регистрация торговой марки в Украине и регистрация торговой марки за рубежом - отдельные процедуры
  • Для начала работы по регистрации торговой марки Вам необходимо заполнить анкету и доверенность, бланки которых мы
  • Торговой маркой могут быть, в частности, слово (слова), изобразительные элементы (рисунки), комбинации слов и рисунков
  • Предварительный поиск на тождество и сходство торговой марки проводится по специальным закрытым базам данных Укрпатента

H&M виграла у спорі про незаконне використання торговельної марки «HM MEGABRANDS» компанією із Індії

Очевидно, що індійська торговельна марка «HM Megabrands» невипадково «позичила» як ім’я, так і червоно-білий логотип від відомої шведської компанії H&M, яка охоплює індустрію моди, не змінивши в ньому майже нічого.

 

Проте компанія H&M захистила свої права та зупинила будь-яке використання спірного бренду в Індії. Це стало знаковим судовим рішенням в Індії.

 

Гігант модної індустрії H&M святкує свій величезний успіх ще з часу відкриття першого магазину у Швеції 70 років тому. Завоювавши ринки Європи, Америки та Китаю, повністю укомплектувавши їх модним одягом за невисокими цінами, H&M наразі розширює свою присутність і на ринку Індії. Перший постійний бізнес був започаткований шведами на субконтиненті у 2015 році, а інші 30 магазинів і інтернет-магазин, зважаючи на специфіку регіону Індії, у процесі до цих пір.

 

Щодо індійського бренду «HM Megabrands», то його конкуренти запустили на ринок у 2011 році в Мумбаї. Відповідно до звинувачень H&M, індійська компанія не тільки незаконно використовувала схожість торговельної марки і червоно-білий логотип, а також виробляла майже однакову продукцію на цьому ж ринку.

 

У травні, Вищий суд у Делі (друге по величині місто в Індії) встановив, що «HM Megabrands» повинен припинити будь-яке пряме чи непряме використання торговельної марки компанії H&M з моменту задоволення судового позову. За поясненнями суду, слово «Megabrand» не надає спірному знаку розрізняльної здатності, а скоріше тільки посилить вірогідність змішування.


Підготувала: Лідія Фельбаба, помічник юриста IP-компанії ГОЛДМАРК.