• (097) 404-25-24
  • Viber, Telegram
Факти про ІВ
Успішні рекламні кампанії популярних ТМ
Корисне
  • Торговельною маркою можуть бути, зокрема, слово (слова), зображувальні елементи (малюнки), комбінації слів та малюнків
  • Шляхи реєстрації торговельної марки за кордоном: реєстрація безпосередньо у потрібній країні або з допомогою Мадридської системи
  • Для початку роботи достатньо повідомити назву ТМ, види діяльності по ній, данні особи-заявника, а також відправити логотип (за наявності)
  • Договір передання прав на торговельну марку підлягає обов`язковій державній реєстрації

Розробка логотипів

Логотип - це обличчя торговельної марки або навіть всієї компанії. Як правило, його розробка знаменує початок нового етапу в розвитку компанії - робота над фірмовим стилем, підбір фірмових кольорів, оригінальних розпізнавальних графічних елементів, шрифтів. Вдалий логотип може не тільки сприяти вдалому просуванню торгової марки, але і здатний здійснити сильний вплив на позитивний імідж компанії в цілому.

Розробка логотипу - це складний творчий процес, що вимагає ефективної взаємодії з клієнтом. Фахівці нашого Агентства не тільки проведуть попередній пошук по словесній частині Вашої торгової марки, але і зможуть розробити логотип, після чого зареєструють торгову марку. Таким чином, у нас Ви зможете отримати повний комплекс послуг.

Досить цікаво спостерігати за тим, як відбувається рестайлінг логотипів відомих торговельних марок. Примітно те, що деякі з них існують ось вже кілька десятків років майже без змін, а деякі - навпаки, постійно піддаються тим чи іншим коректувань.

Пропонуємо Вашій увазі декілька цікавих прикладів:

  • В основі логотипу бренду Mercedes-Benz лежить зображення трьох променів. Вони позначають три стихії: землю, повітря і воду;
  • Невід'ємну частину логотипу Nike, фірмовий свуш («галочка»), придумала студентка Портлендського Університету Керолін Девідсон в 1971 році. Оплата за її роботу склала всього 35 доларів;
  • Засновники пошукової системи Google спочатку придумали абсолютно іншу назву. Спершу по душі їм довелося назву «BackRub», вказуючи на їхню думку на здатність пошукової системи аналізувати «back links». Але дуже скоро вони замінили назву на «гугол», що позначає число, у десятковій системі числення зображуване одиницею з 100 нулями. Ось вже більше дев'яти років логотип майже не змінюється, хіба що літери стають більш незграбними;
  • Логотипом компанії Apple спочатку було не лаконічне яблуко, а Ньютон, який сидить під яблунею і виконаний у не відрізняється простотою гравюрної техніці. Справи засновників компанії просувалися неважливо, і вони прийняли рішення щось міняти і почали з ... логотипу. Смугасте різнобарвне яблуко прослужило логотипом цілих 23 роки, після чого було знебарвлена ​​і набуло більш сучасного вигляду;
  • Компанія Motorola існує вже 80 років. А фірмовий логотип з буквою «М» у тому вигляді, в якому ми її знаємо зараз, з'явився в 1955 році;
  • У 1982 році сорокарічним програмістами, колишніми співробітниками компанії Xerox, була створена компанія з виробництва програмного забезпечення. Вони назвали її Adobe, на честь струмка, що протікав позаду будинку одного із співзасновників, Джона Уорнока. Виключно з міркувань економії коштів, логотип вони замовили не в дизайн-бюро, а попросили намалювати його дружину Уорнока;
  • Перший фотоапарат компанії, нині відомої під назвою Canon, в 1934 році був названий на честь тисячорука буддійського божества милосердя Кwanon. Засновники компанії вчинили дуже мудро і зареєстрували для захисту своєї торгової марки дуже багато слів, схожих за звучанням з Кwanon. У процесі використання торговельної марки «перемогло» назву Canon. Примітно й те, що логотип Canon в своєму оригінальному шрифтовому виконанні використовується понад 50 років, і він все ще виглядає сучасно;
  • Сучасна версія логотипу SONY була розроблена в 1973 році. Керівництво компанії про рестайлінг і не подумує;
  • Першим логотипом Nokia була страшного вигляду товста риба. Саме слово "Nokia" на фінській мові означає тварина, щось на зразок горностая.

Термін «логотип» з'явився на початку XIX століття в типографіці (графічне оформлення друкованого тексту за допомогою набору і верстки з використанням норм і правил, специфічних для даної мови) і був синонімом терміна «лігатура», тобто позначав об'єднання двох або трьох знаків типографського шрифту. Він виник після хвилі підйому виробництва, яка призвела до зростання обсягів виробленої продукції, зростанню експорту та конкуренції. До середини XIX століття логотипом називали будь-яке текстове кліше, яке не потрібно щоразу набирати заново. Наприклад, заголовок-назва газети.

У XX столітті логотипом стали називати стилізоване шрифтове зображення назви чи сама назва в такому накресленні, або умовний знак, що позначає організацію або товар. Далі, думки розділяються. Деякі називають логотипом як шрифтову, так і графічну частину торгової марки, інші - тільки шрифтову.

Найпершим лого був логотип компанії Prudential Insurance - скеля Гібралтара. Цей логотип з'явився у 1896 році. У 1910 році був створений логотип із зображенням собаки Nipper, що сидить навпроти грамофона і уважно слухає. Слоган «Голос Його Господаря » тут є частиною логотипу. Цікаво й те, що корпорація RCA, яка викупила Victor Talking Machine Company в 1920 році, все ще використовує його для просування своєї продукції.

Як правило, до логотипу пред'являються такі вимоги:

  • можливість його легко запам’ятати
  • універсальність
  • оригінальність
  • асоціативність
  • виразність
  • функціональність
  • лаконічність.

Прийнято вважати, що ідеальний логотип повинен виконувати шість основоположних функцій:

  • фактичну;
  • експресивну;
  • референтну;
  • імпресивну;
  • поетичну;
  • металінгвистичну.