HotlineFinance: Сервіс онлайн-страхування — порівняння та безпечна покупка страхових полісів онлайн
рекламній кампанії власники торговельної марки Levi's робили акцент, перш за все, на зручність, міцність і надійність
Швейцарського підприємця Юліуса Магі називають «батьком розчинної їжі». Саме цій людині спало на думку роздавати перехожим примірники своєї продукції - бульйонні кубики
Продукція торговельої марки Wrigley Doublemint спочатку виходила на ринок з рекламним слоганом «Насолоджуйся цим чудовим задоволенням щодня»!
Власники торговельної марки SONY завжди позиціонували свою продукцію як товари майбутнього: «Тримай майбутнє в своїх руках з SONY»
Спочатку товарний знак Marlboro позиціонувався в якості перших дамських цигарок. Однак широке поширення торговельна марка отримала після повного переорієнтування продукції на чоловіків
Особливої уваги в численній рекламі торговельної марки Coca-Cola заслуговує історія успішного створення рекламного різдвяного персонажа
Реклама техніки торговельної марки Motorola розвивалася разом з продукцією. Представляючи свою продукцію, компанія завжди робила акцент на компактність продукту
Особливістю рекламної кампанії торговельної марки NESCAFE є вміння отримати підтримку реклами за допомогою популярних телевізійних проектів
Рекламна кампанія власника торговельної марки BOURJOIS досить різноманітна. Bourjois завжди йшла в ногу з часом, найперші рекламні матеріали стали з'являтися ще в 1927
Логотип - це обличчя торговельної марки або навіть всієї компанії. Як правило, його розробка знаменує початок нового етапу в розвитку компанії - робота над фірмовим стилем, підбір фірмових кольорів, оригінальних розпізнавальних графічних елементів, шрифтів. Вдалий логотип може не тільки сприяти вдалому просуванню торгової марки, але і здатний здійснити сильний вплив на позитивний імідж компанії в цілому.
Розробка логотипу - це складний творчий процес, що вимагає ефективної взаємодії з клієнтом. Фахівці нашого Агентства не тільки проведуть попередній пошук по словесній частині Вашої торгової марки, але і зможуть розробити логотип, після чого зареєструють торгову марку. Таким чином, у нас Ви зможете отримати повний комплекс послуг.
Досить цікаво спостерігати за тим, як відбувається рестайлінг логотипів відомих торговельних марок. Примітно те, що деякі з них існують ось вже кілька десятків років майже без змін, а деякі - навпаки, постійно піддаються тим чи іншим коректувань.
Пропонуємо Вашій увазі декілька цікавих прикладів:
Термін «логотип» з'явився на початку XIX століття в типографіці (графічне оформлення друкованого тексту за допомогою набору і верстки з використанням норм і правил, специфічних для даної мови) і був синонімом терміна «лігатура», тобто позначав об'єднання двох або трьох знаків типографського шрифту. Він виник після хвилі підйому виробництва, яка призвела до зростання обсягів виробленої продукції, зростанню експорту та конкуренції. До середини XIX століття логотипом називали будь-яке текстове кліше, яке не потрібно щоразу набирати заново. Наприклад, заголовок-назва газети.
У XX столітті логотипом стали називати стилізоване шрифтове зображення назви чи сама назва в такому накресленні, або умовний знак, що позначає організацію або товар. Далі, думки розділяються. Деякі називають логотипом як шрифтову, так і графічну частину торгової марки, інші - тільки шрифтову.
Найпершим лого був логотип компанії Prudential Insurance - скеля Гібралтара. Цей логотип з'явився у 1896 році. У 1910 році був створений логотип із зображенням собаки Nipper, що сидить навпроти грамофона і уважно слухає. Слоган «Голос Його Господаря » тут є частиною логотипу. Цікаво й те, що корпорація RCA, яка викупила Victor Talking Machine Company в 1920 році, все ще використовує його для просування своєї продукції.
Як правило, до логотипу пред'являються такі вимоги:
Прийнято вважати, що ідеальний логотип повинен виконувати шість основоположних функцій:
© ТОВ «Голдмарк», 2009-2024
Всі права захищені.