• (044) 222-88-32
  • (097) 785-36-96
Факти про ІВ
Успешные рекламные кампании популярных ТМ
Корисне
  • Регистрация торговой марки в Украине и регистрация торговой марки за рубежом - отдельные процедуры
  • Торговой маркой могут быть, в частности, слово (слова), изобразительные элементы (рисунки), комбинации слов и рисунков
  • Для начала работы по регистрации торговой марки Вам необходимо заполнить анкету и доверенность, бланки которых мы
  • Предварительный поиск на тождество и сходство торговой марки проводится по специальным закрытым базам данных Укрпатента

Реєстрація доменних імен

Найчастіше до нас звертаються з питанням реєстрації доменного імені в зоні. UA. Існує помилкова думка, що за номером заявки можна вже реєструвати домен. UA. Це не так, оскільки для його реєстрації обов'язковою умовою є наявність вже зареєстрованої торговельної марки. Увага, шановні клієнти: не просто поданої на реєстрацію торговельної марки, а тієї, яка успішно пройшла всі стадії реєстрації, і на яку видано охоронний документ - Свідоцтво. Це обов'язкова умова Правил доменного імені .UA.

Для досягнення даної мети найбільш оптимальною буде суперприскорена процедура реєстрації, що дозволяє отримати свідоцтво через 4-4,5 міс. з моменту подачі заявки.

У силу того, що більшість заявників не знайомі з вищевикладеною інформацією, даний підрозділ ми вирішили присвятити особливостям реєстрації доменного імені саме в зоні. UA. При підготовці матеріалу перш за все ми враховували ті питання, відповіді на які Ви найчастіше бажаєте від нас отримати. У даному підрозділі Ви також зможете знайти і іншу корисну для Вас інформацію.

Детальніше про тарифи реєстрації торговельної марки.

Вимоги до торговельної марки, за якою планується реєстрація домену. UA:

  1. Торговельна марка повинна бути зареєстрована (або за національною процедурою реєстрації, або за міжнародною процедурою згідно з нормами Мадридської системи).

    Згідно з п. 1.6. Правил доменного імені (далі по тексту - Правил). UA: «Термін« Знак »в межах цих Правил означає словесний знак для товарів і послуг, на який центральним органом виконавчої влади з питань правової охорони інтелектуальної власності видане свідоцтво України на знак для товарів і послуг, або такий, що одержав правову охорону на території України відповідно до Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків».

  2. Зареєстрована торговельна марка може бути як словесною, так і комбінованою.

    Згідно з п. 1.6. Правил «... Якщо такий зареєстрований знак для товарів та послуг складається з тексту та інших позначень, (в якості домену реєструють - прим. Агентства) - його словесну частину, яка сама є об'єктом правової охорони».

  3. Словесна частина торговельної марки повинна чітко відповідати тому написанню, яке Ви хочете відобразити в імені домену. UA. Як кажуть, тут без варіантів.

    Згідно з п. 3.2. Правил «Приватні доменні імена другого рівня в домені. UA делегуються виключно у разі, якщо відповідне доменне ім'я повністю або його компонент другого рівня (до знака". ", Але не включаючи цей знак), за написанням співпадає із Знаком, права на використання якого на території України належать відповідному реєстранту ».

  4. Написанням торговельної марки в рамках цих Правил вважається «... його представлення символами з числа: літер латинського алфавіту, арабських цифр і знака" - ". У разі, якщо Знак містить символи інших алфавітів, окрім латинського, цифри інших систем числення та / або інші символи, написанням Знака вважається його транслітерація латиницею, здійснена згідно правил транслітерації того алфавіту, яким записано Знак » (п. 3.2.).

Рекомендації нашого Агентства:

  1. Реєстрацію торговельної марки краще проводити за самою прискореною процедурою, оскільки через 2-2,5 міс. - І домен, і правова охорона знаку "у кишені".
  2. Рекомендуємо перед поданням заявки провести попередній пошук.  Адже дуже великий ризик у разі попереднього відмови втратити і гроші, і час, і, дуже можливо, домен. Результати попереднього пошуку не тільки допоможуть вибрати найбільш оптимальний клас для реєстрації, а й зорієнтувати Вас в загальній ситуації. Адже дуже можливо, що Ваш конкурент або хтось ще «в двох кроках» від заповітної реєстрації домену. В останньому випадку результати пошуку великої радості не принесуть, а от запобігти марні витрати з реєстрації торговельної марки і т.п. зможуть. І ціна питання лише 720 грн.
  3. Дуже бажано при реєстрації торговельної марки в ім'я домену. UA подавати заявку в тематичному класі (класах) МКТП. Тобто щодо тих товарів і / або послуг, які Ви реально плануєте виробляти та / або надавати. Хоча з кожним роком досягти такого результату стає складніше. Уявіть, станом на 01.01.2010 р., всього в Україні видано 106 714 свідоцтв на торговельні марки. А скільки ще в процесі реєстрації. ... А скільки торгових марок отримали правову охорону в Україні за міжнародною процедурою реєстрації ... Згідно з п. 4 ст. 5 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» «Обсяг правової охорони, яка надається знаку для товарів і послуг, визначається зображенням знака та переліком товарів і послуг ...». Реєстрація в тематичному класі не створить надалі проблем при використанні торговельної марки і, відповідно, домену. Рекомендуємо в зв'язку з цим уважно ознайомитися зі ст.ст. 16-19 вищезазначеного Закону. Якщо Вам довелося подати заявку в нетематичними для своєї діяльності класі МКТП, необхідно подбати про запобігання можливого наступу усіляких проблем. Ми знаємо, як запобігти і усунути проблеми такого роду. Будемо раді співпраці з Вами.
  4. Якщо зареєструвавши торгову марку і домен. UA, Ви з якихось причин не можете запустити сайт, проект і діяльність, подбайте про те, щоб Вашу торгову марку разом з доменом «не забрали» на підставі невикористання. І це реальність. Підстава - п. 4 ст. 16 Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг». Гарні назви вже майже розібрані, а час «масових» реєстрацій торговельних марок в ім'я домену - позаду. Настають часи інші. Подбайте про те, щоб зберегти свою торгову марку і домен. Будемо раді співпраці з Вами з цього питання.
  5. Також рекомендуємо починати процес реєстрації торговельної марки та домену. UA до моменту розкрутки цікавить назви, до моменту згадки в ЗМІ або навіть серед того чи іншого кола людей. Вважаємо, не потрібно пояснювати, чому. Вирішуйтеся і дійте.

І це «вершина айсберга». Крім вищевикладених, нюансів ще маса. Ми допоможемо Вам з усіх питань.

Всім відомо, що домен (доменне ім'я) - назва сайту, який користувачі мережі Інтернет набирають в браузері, коли шукають сайт, що їх цікавить.

В Україні існує офіційне поняття домену. Згідно з чинним Законом України «Про телекомунікації» домен - це частина ієрархічного адресного простору мережі Інтернет, яка має унікальну назву, що її ідентифікує, обслуговується групою серверів доменних імен та централізовано адмініструється.

Закон України «Про телекомунікації» дає поняття і домена.UA - це домен верхнього рівня ієрархічного адресного простору мережі Інтернет, створений на основі кодування назв країн відповідно до міжнародних стандартів, для обслуговування адресного простору українського сегмента мережі Інтернет.Домен другого рівня - це частина адресного простору в мережі Інтернет, яка розміщується на другому рівні ієрархії імен у цій мережі.

Реєстрація доменів - є занесення інформації про домен та його адміністратора в центральну базу даних, з метою забезпечення унікальності використання домену, а також отримання прав на адміністрування домену адміністратором. Послуга з реєстрації домену вважається наданою з моменту занесення інформації в базу даних. Реєстрація домену діє протягом одного року після дати реєстрації домену, з можливістю продовження реєстрації.

Приклади доменних імен:

Домени поділяються по рівнях, самий правий в адресі домен називається доменом першого рівня, наступні за ним справа наліво - другого, третього і т.д.

Так, в адресі, наприклад, www.torgmarka.com.ua:

ua - домен першого рівня (TLD, Top Level Domain)

com - домен другого рівня

torgmarka - домен третього рівня

www - домен четвертого рівня

Домени верхнього рівня прийнято ділити на два типи:

1) родові (Generic Top Level Domains - gTDLs) - вказують на рід діяльності власника доменного імені:

. Com Комерційні організації

. Net Провайдери, мережеві організації

. Org Некомерційні організації

. Gov Урядові установи

. Mil Військові організації

. Edu Освіта

. Biz Бізнес

. Pro Професійні

. Name Приватні особи

. Museum Музеї

. Aero Авіація

. Coop Кооперативи

. Info Загальна інформація

. Movie Офіційні сайти фільмів

2) по країні реєстрації домену (Country Code Top Level Domains - ccTLDs):. Ua,. Ru,. Fr та інше.

Internet Corporation for Assigned Names and Numbers, або ICANN (читається айкен) - міжнародна некомерційна організація, створена 18 вересня 1998 за участю уряду США для регулювання питань, пов'язаних з доменними іменами, IP-адресами і іншими аспектами функціонування Інтернету.

IANA (від англ. Internet Assigned Numbers Authority - «Адміністрація адресного простору Інтернет») - американська некомерційна організація, що управляє просторами IP-адрес, доменів верхнього рівня, а також реєструє типи даних MIME і параметри інших протоколів Інтернету. Знаходиться під контролем ICANN.

Діяльність ICANN істотно змінила вигляд Інтернету. До 1998 року реєстрацією імен в доменах загального користування займалася тільки одна компанія. Подібний монополізм обумовлював високу вартість реєстрації - кожний домен у зонах. Com,. Net і. Org щорічно обходився його власникові в. Це, у свою чергу, було однією з причин, які перешкоджали зростанню кількості зареєстрованих доменних імен: у 1998 році у світі їх було всього три мільйони.

Корпорація ICANN почала використовувати розподілену систему реєстрації доменів, яка заснована на принципі вільного доступу акредитованих реєстраторів до реєстрів доменних імен. Цей крок поклав початок формуванню конкурентного доменного ринку. Сьогодні в доменних зонах загального користування працює більше 900 акредитованих реєстраторів, завдяки чому кількість зареєстрованих доменів значно зросла і вже перевищує 160 мільйонів.

У грудні 1992 р. Джонатаном Постелом (IANA) був делегований домен першого рівня коду країни. UA. Першими адміністраторами домену стали провідні інтернет-фахівці Україні Олег Волощук та Ігор Свиридов. З березня 2001 року частина адміністративних повноважень була передана компанії "Хостмастер", що здійснює роботи з супроводу. UA протягом більш ніж восьми років. З моменту делегування. UA ccTLD пройшов довгий шлях. На сьогоднішній день в домені. UA зареєстровано 55 публічних доменів - 7 цільових і 48 географічних. Загальна кількість приватних доменів, зареєстрованих в. UA ccTLD і публічних доменах в ньому до грудня 2009 року досягла 491544

ТОВ «Хостмайстер» є спеціалізованим підприємством і веде діяльність єдиного виду - надання послуг з адміністрування і супутнього технічного супроводу домену. UA та публічних доменів у ньому.