HotlineFinance: Сервіс онлайн-страхування — порівняння та безпечна покупка страхових полісів онлайн
рекламній кампанії власники торговельної марки Levi's робили акцент, перш за все, на зручність, міцність і надійність
Швейцарського підприємця Юліуса Магі називають «батьком розчинної їжі». Саме цій людині спало на думку роздавати перехожим примірники своєї продукції - бульйонні кубики
Продукція торговельої марки Wrigley Doublemint спочатку виходила на ринок з рекламним слоганом «Насолоджуйся цим чудовим задоволенням щодня»!
Власники торговельної марки SONY завжди позиціонували свою продукцію як товари майбутнього: «Тримай майбутнє в своїх руках з SONY»
Спочатку товарний знак Marlboro позиціонувався в якості перших дамських цигарок. Однак широке поширення торговельна марка отримала після повного переорієнтування продукції на чоловіків
Особливої уваги в численній рекламі торговельної марки Coca-Cola заслуговує історія успішного створення рекламного різдвяного персонажа
Реклама техніки торговельної марки Motorola розвивалася разом з продукцією. Представляючи свою продукцію, компанія завжди робила акцент на компактність продукту
Особливістю рекламної кампанії торговельної марки NESCAFE є вміння отримати підтримку реклами за допомогою популярних телевізійних проектів
Рекламна кампанія власника торговельної марки BOURJOIS досить різноманітна. Bourjois завжди йшла в ногу з часом, найперші рекламні матеріали стали з'являтися ще в 1927
Кожний виробник зацікавлений в тому, щоб його продукція якнайшвидше знайшла свого споживача. На шляху до свого споживача Ваша продукція проходить етапи складування, перевезення, розподілу та реалізації. Забезпечити ефективну роботу на всіх етапах допомагає якісне маркування продукції штриховими кодами. Таким чином, штрих-код - перш за все, практичний інструмент, завдяки якому здійснюються облікові операції під час поставок та продажу товарів.
Штриховий код (штрихкод, штрих-код) - це послідовність чорних і білих смуг, що представляє деяку інформацію в зручному для зчитування технічними засобами вигляді. Присвоєнням штрих-кодів займається міжнародна некомерційна і неурядова організація - Асоціація EAN, створена в 1977 році. В Україні її функції здійснює Асоціація Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (до 20.12.2006 р. - «ЄАН-Україна»), створена у вересні 1994 р.
Фахівці нашого Агентства здійснюють повний комплекс послуг з реєстрації штрих-кодів: від попередньої консультації до отримання майстер-файлів на штрих-коди. Вартість робіт по реєстрації штрих-кодів складає від 1500 грн.
Детальніше про тарифи реєстрації штрих-кодів
Для отримання можливості реєстрації штрих-кодів Вашої продукції, перш за все Вам необхідно стати членом Асоціації Товарної Нумерації «ДжіЕс1 Україна» (GS1 Україна), яка є єдиним офіційним представником в Україні міжнародної організації GS1. Варто зазначити, що штрих-код, присвоєний Вашому товару Асоціацією GS1 Україна, буде дійсний у будь-якій країні світу (за винятком номерів обмеженої циркуляції).
Учасником Асоціації GS1 Україна можуть виступати:
Для здійснення цієї процедури наші фахівці готують такі документи:
Важливо! Від правильного оформлення всіх необхідних документів (а особливо заявок) і коректності зазначених у них даних, залежить не тільки сама процедура реєстрації штрих-кодів, а й уся Ваша подальша діяльність, пов'язана з використанням штрих-кодів при реалізації товарів. У зв'язку з цим, підготовку документів та здійснення процедури реєстрації краще довірити фахівцям. Будемо раді співпрацювати з Вами з цього питання.
Для підготовки необхідних документів нам буде потрібна така інформація:
Етапи процедури реєстрації штрих-кодів:
Таким чином, строк, у який здійснюється реєстрації штрих-кодів становить у середньому близько семи робочих днів.
Після закінчення процедури реєстрації ми видаємо Вам наступні документи:
Вартість реєстрації штрих-кодів складається з:
Як вже зазначено раніше, учасниками Асоціації GS1 Україна можуть виступати юридичні особи та фізичні особи-підприємці. Асоціацією GS1 Україна встановлена різна величина членських внесків для великих підприємств, малих підприємств та фізичних осіб-підприємців.
Згідно з ч. 7 ст. 63 Господарського кодексу України, залежно від кількості працюючих та обсягу валового доходу від реалізації продукції за рік, підприємства можуть бути віднесені до категорії малих підприємств, середніх або великих підприємств.
Малими (незалежно від форми власності) вважаються підприємства, в яких середньооблікова кількість працюючих за звітний (фінансовий) рік не перевищує п'ятдесяти осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період не перевищує сімдесяти мільйонів гривень.
Великими вважаються підприємства, в яких середньооблікова кількість працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує двісті п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує суму сто мільйонів гривень.
Всі інші підприємства вважаються середніми.
Вартість членських внесків для великих підприємств:
Вартість членських внесків для малих підприємств:
Вартість членських внесків для фізичних осіб-підприємців:
Вартість послуг Агентства за здійснення всього комплексу робіт по реєстрації штрих-кодів складає від 1500 грн.
Важливі та цікаві факти:
Члени Асоціації GS1 Україна отримують такі можливості:
© ТОВ «Голдмарк», 2009-2024
Всі права захищені.