HotlineFinance: Сервіс онлайн-страхування — порівняння та безпечна покупка страхових полісів онлайн
рекламній кампанії власники торговельної марки Levi's робили акцент, перш за все, на зручність, міцність і надійність
Швейцарського підприємця Юліуса Магі називають «батьком розчинної їжі». Саме цій людині спало на думку роздавати перехожим примірники своєї продукції - бульйонні кубики
Продукція торговельої марки Wrigley Doublemint спочатку виходила на ринок з рекламним слоганом «Насолоджуйся цим чудовим задоволенням щодня»!
Власники торговельної марки SONY завжди позиціонували свою продукцію як товари майбутнього: «Тримай майбутнє в своїх руках з SONY»
Спочатку товарний знак Marlboro позиціонувався в якості перших дамських цигарок. Однак широке поширення торговельна марка отримала після повного переорієнтування продукції на чоловіків
Особливої уваги в численній рекламі торговельної марки Coca-Cola заслуговує історія успішного створення рекламного різдвяного персонажа
Реклама техніки торговельної марки Motorola розвивалася разом з продукцією. Представляючи свою продукцію, компанія завжди робила акцент на компактність продукту
Особливістю рекламної кампанії торговельної марки NESCAFE є вміння отримати підтримку реклами за допомогою популярних телевізійних проектів
Рекламна кампанія власника торговельної марки BOURJOIS досить різноманітна. Bourjois завжди йшла в ногу з часом, найперші рекламні матеріали стали з'являтися ще в 1927
Друковані засоби масової інформації (преса) (далі в контексті даного розділу - ЗМІ) – періодичні та такі, що подовжуються, видання, які видаються під постійною назвою, з періодичністю один та більше номерів (видань) протягом року на підставі свідоцтва про державну реєстрацію.
Таким чином, згідно ч. 2 ст. 11 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» державній реєстрації підлягають усі друковані засоби масової інформації, які видаються на території України, незалежно від сфери розповсюдження та способу їх виготовлення.
Інформаційні агентства (далі за контекстом даного розділу - інформагентства) – це зареєстровані як юридичні особи суб’єкти інформаційної діяльності, які діють з метою надання інформаційних послуг. Діяльність інформаційних агентств – це збір, обробка, створення, зберігання. Підготовка інформації до розповсюдження інформаційної продукції. Державній реєстрації підлягають усі інформагентства та представництва інформагентств, котрі засновані або діють в Україні.
Перші дві вкладки даного підрозділу присвячені питанням реєстрації ЗМІ, а третя – процедурі та вартості реєстрації інформагентств.
Право на створення друкованого ЗМІ належить:
Державну реєстрацію ЗМІ здійснюють:
Для початку роботи Ви заповнюєте бланки анкети та довіреності, на підставі яких ми готуємо необхідні документи та подаємо заяву. Подана заява розглядається відповідним державним органом протягом 1 місяця.
У випадку прийняття відповідним органом рішення про реєстрацію ЗМІ, після сплати передбачених державних платежів, засновнику ЗМІ видається Свідоцтво про державну реєстрацію ЗМІ. Друковане видання вважається зареєстрованим від дати видачі Свідоцтва.
Зареєстрованому ЗМІ присвоюється відповідний номер та серія.
Свідоцтво про держреєстрацію ЗМІ має необмежений строк дії.
ЗМІ вважається виданим, якщо воно підписано до випуску у світ и надруковано будь-яким тиражем.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ, що ч.2 ст. 16 Закону України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» передбачено, що засновник (співзасновник) зберігає право почати випуск ЗМІ протягом одного року від дня отримання Свідоцтва. Підтвердженням про випуск у світ ЗМІ є контрольні зразки періодичних видань, які безкоштовно надсилаються редакцією засновнику (співзасновнику) та органу реєстрації. У випадку ненадходження контрольних зразків, Міністерство юстиції України визнає свідоцтво про державну реєстрацію друкованого ЗМІ таким, що втратило дію.
Попередній пошук назви ЗМІ.
Однією з підстав відмови в реєстрації ЗМІ є наявність більш ранньої реєстрації ЗМІ з такою ж назвою (за винятком видань, які видаються на різних мовах). Для уникнення такого випадку, спеціалісти нашого Агентства перед подачею заяви на реєстрацію проводять пошук назви Вашого друкованого ЗМІ у спеціальній базі даних.
Реєстраційний збір за реєстрацію ЗМІ складає:
При цьому: розмір реєстраційного збору за видачу свідоцтва ЗМІ для дітей та інвалідів зменшується на 50 відсотків; звільняються від оплати реєстраційного збору ЗМІ, засновані з благочинною метою та призначені для безкоштовного розповсюдження.
У випадку перереєстрації ЗМІ за видачу свідоцтва передбачений збір у розмірі 50 відсотків встановленого збору. За видачу дублікату свідоцтва про реєстрацію ЗМІ передбачений збір у розмірі 20 відсотків встановленого збору. У випадку перереєстрації ЗМІ у зв’язку зі зміною найменування засновника за видачу свідоцтва передбачений збір у розмірі 20 відсотків встановленого збору.
Вартість послуг Агентства за підготовку та подачу документів з реєстрації ЗМІ, отриманню Свідоцтва про реєстрацію ЗМІ становить 1500 грн.
Види інформагентств:
Заснування інформагентства
Право на заснування інформагентства належить громадянам та юридичним особам України. Іноземні громадяни та юр. особи мають право бути співзасновниками інформагентств Україні. Забороняється створення інформагентств, у статутному фонді яких сукупна частка, що належить іноземним юр. особам, складає більше 35 відсотків.
Державна реєстрація інформагентств здійснюється Міністерством юстиції України. Державна реєстрація представництв іноземних інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності проводиться після акредитації їх кореспондентів у Міністерстві закордонних справ.
Для початку роботи Ви заповнюєте бланки анкети та довіреності, на підставі яких ми готуємо необхідні документи і подаємо заяву. Подана заява розглядається відповідним державним органом протягом семи робочих днів.
Після прийняття рішення про держреєстрацію інформагентства, засновнику (засновникам) видаються відповідні свідоцтва про держреєстрацію інформагентства як суб'єкта інформаційної діяльності та підприємництва. Свідоцтво є підставою для присвоєння інформагентствам органами статистики відповідних кодів та відкриття рахунків в банківських установах. Свідоцтво про держреєстрацію інформагентства має необмежений термін дії.
Державний збір за реєстрацію інформагентства складає 850 грн. За проведення перереєстрації інформагентства реєстраційний збір справляється у розмірі 50 відсотків від встановленого. Вартість послуг Агентства за підготовку та подачу документів з реєстрації інформагентства, отриманню Свідоцтва про реєстрацію інформагентства становить 1500 грн.
© ТОВ «Голдмарк», 2009-2024
Всі права захищені.