• (044) 222-88-32
  • (097) 785-36-96
Факти про ІВ
Успешные рекламные кампании популярных ТМ
Корисне
  • Для начала работы по регистрации торговой марки Вам необходимо заполнить анкету и доверенность, бланки которых мы
  • Торговой маркой могут быть, в частности, слово (слова), изобразительные элементы (рисунки), комбинации слов и рисунков
  • Предварительный поиск на тождество и сходство торговой марки проводится по специальным закрытым базам данных Укрпатента
  • Регистрация торговой марки в Украине и регистрация торговой марки за рубежом - отдельные процедуры

Реєстрація торговельної марки за кордоном

Територія правової охорони торговельної марки

Принцип реєстрації та правової охорони торговельних марок - національний, тобто реєстрація позначення юридичною або фізичною особою в одній країні не надає їй прав на таке позначення в іншій. Для цього необхідна реєстрація в тій чи іншій  країні чи країнах, що Вас цікавлять.

Ми реєструємо торговельні марки на території Росії, безпосередньо на території інших різних країн, за Мадридською системою, а також торговельні марки Євросоюзу (European Union Trademark - EUTM). Нижче Ви маєте можливість більш детально дізнатися про переваги та недоліки тієї чи іншої процедури реєстрації.

Ми успішно співпрацюємо з досвідченими фахівцями в сфері інтелектуальної власності в різних країнах, зокрема, США, РФ, Білорусі, Німеччини.


Детальніше про тарифи реєстрації торговельної марки

Шляхи реєстрації торговельної марки за кордоном:

1.
Подання заявки на реєстрацію торговельної марки безпосередньо в Патентне відомство країни, що Вас цікавить. Відповідно, якщо цікавить правова охорона відразу в декількох країнах, заявки подаються в Патентне відомство кожної з таких країн.
2. Міжнародна реєстрація торговельної марки, яка здійснюється шляхом подання однієї заявки для отримання правової охорони відразу в декількох країнах. Міжнародна реєстрація проводиться за Мадридською системою і шляхом реєстрації торговельної марки на території всіх країн-членів Євросоюзу (EUIPO).

Кожен з цих шляхів має свої переваги і недоліки, про які ми Вам розповімо нижче.

РЕЄСТРАЦІЯ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МАРКИ В РОСІЇ

Як правило, наших клієнтів паралельно з національною реєстрацією, цікавить реєстрація торговельної марки саме на території Росії. Знаючи це, даному питанню ми приділили особливу увагу. Слід зазначити, що процедура реєстрації в Росії дуже схожа з процедурою реєстрації в Україні.

Важлива особливість реєстрації торговельної марки в Росії полягає в тому, що заявником може бути або юридична особа (як резидент, так і нерезидент) або фізична особа, але обов'язково зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності (як резидент, так і нерезидент).

З чого складається вартість реєстрації торговельної марки в Росії:

  1. Проведення попереднього пошуку на тотожність і схожість: від 225 доларів США.
  2. Подання заявки в Патентне відомство РФ (Роспатент): 230 доларів США (держмито) і 250 доларів США (послуги Агентства).
  3. Отримання свідоцтва (у РФ останній етап називають власне «реєстрація товарного знаку»): 270 доларів США (держмито) та 100 доларів США (послуги Агентства).

Для початку реєстрації торговельної марки в Росії Вам необхідно:

  • зв'язатися з нами зручним для Вас способом і повідомити інформацію про знак, який Ви плануєте зареєструвати в Росії (вид знака, кількість класів), за наявності розробленого логотипу відправити нам його по електронній пошті;
  • відразу ж після отримання Вашого замовлення ми підготуємо для Вас комерційну пропозицію, узгодимо її з Вами і будемо готові починати роботу. Все просто.

Зробити замовлення реєстрації торговельної марки в Росії
Детальніше про тарифи реєстрації торговельної марки.

Переваги та недоліки у поданні заявки безпосередньо в Патентне відомство, країни, що цікавить

Переваги:

  • можливість проведення повноцінного попереднього пошуку перед подачею заявки, який виявить торговельні марки, подані і зареєстровані як за національною процедурою реєстрації, так і за міжнародною;
  • спілкуючись безпосередньо з патентним повіреним, простіше простежити за процедурою реєстрації, отримати конкретні відповіді на питання, що цікавлять, проконтролювати строки і т.д.;
  • після закінчення реєстрації Ви отримуєте офіційний охоронний документ (Свідоцтво, Сертифікат) від кожної з країн, де була подана заявка.

Недоліки:

  • нерезиденти можуть подати заявку тільки через патентного повіреного тієї чи іншої країни, що Вас цікавить. Гонорари іноземних патентних повірених чималі. Тому якщо заявка буде подаватися не в одну, а відразу в кілька країн, процедура реєстрації може виявитися дуже витратною.

МІЖНАРОДНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗА МАДРИДСЬКОЮ СИСТЕМОЮ

Створена у 1891 р. Мадридська система міжнародної реєстрації знаків (Мадридська система) функціонує відповідно до Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків (Мадридська угода) від 1891 р. і Протоколу до Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків (Мадридський протокол) від 1989 р.

Адміністративне управління цією системою здійснює Міжнародне бюро Всесвітньої організації інтелектуальної власності (ВОІВ), розташоване в Женеві, Швейцарія.

Мадридська система пропонує власникам торговельних марок можливість їх правової охорони в декількох країнах-членах Мадридського союзу шляхом простої подання однієї заявки безпосередньо в національне або регіональне відомство, що займається питаннями, пов’язаними саме з торговельними марками. Зареєстрований таким чином міжнародний знак є еквівалентом заявки або реєстрації цього знака, здійсненої безпосередньо в кожній з країн, зазначених заявником. Якщо протягом певного терміну відомство з товарних знаків вказаної країни не відмовляє в охороні, охорона знака є такою ж,  якби вона була зареєстрована в цьому відомстві.

Мадридська система також в значній мірі спрощує подальше управління товарним знаком, оскільки є можливість внесення запису про подальші зміни або про продовження реєстрації шляхом однієї процедурної дії. Згодом можуть бути також вказані додаткові країни.

На сьогоднішній день до Мадридської системи приєдналися, близько 97 країн світу.

Вартість реєстрації за Мадридською системою складають:

1. Державний збір за подачу заявки на міжнародну реєстрацію - 600 грн.
2. Міжнародне мито, яке сплачується на рахунок ВОІВ у швейцарських франках (CHF) і в свою чергу складається з:
2.1. Базового мита (basic fee) - 653 CHF при подання на реєстрацію чорно-білого позначення або 903 CHF при подання на реєстрацію позначення, виконаного в кольорі;
2.2. Додаткового мита (complementary fee). Сума додаткового мита залежить від кількості зазначених у заявці країн, в яких заявник хоче отримати правову охорону - по 100 CHF за кожну з країн.
Деякі країни встановили індивідуальне мито (individual fee), яке суттєво відрізняється від додаткового мита і становить не 100 CHF, а, наприклад, 295 CHF (Великобританія), 337 CHF (США), 430 CHF (Норвегія) або навіть 1254 CHF (!) (Узбекистан).
2.3. Додаткове мито (supplementary fee), яка становить 100 CHF і оплачується за кожний клас товарів та послуг понад три.
3. Послуги Агентства за підготовку всіх необхідних документів, подання їх в Укрпатент, оплату мита і супровід процедури - від 3500 грн.

Зробити замовлення реєстрації торговельної марки за Мадридською системою

Для початку реєстрації за Мадридською системою Вам необхідно:

  • зв'язатися з нами зручним для Вас способом і повідомити номер свідоцтва України на Вашу торговельну марку, яку Ви хочете зареєструвати за Мадридською системою;
  • чітко сформулювати перелік країн, в яких Ви хочете отримати правову охорону для своєї торговельної марки.

Порядок роботи такий:

  • після отриманих від Вас вихідних даних ми готуємо Вам розгорнуту комерційну пропозицію з детальним описом вартості реєстрації та порядку оплати;
  • узгоджуємо її з Вами, при необхідності вносимо зміни (якщо, скажімо, Ви вирішите змінити перелік країн);
  • після узгодження вартості міжнародної реєстрації, ми укладаємо з Вами договір, на підставі якого Ви здійснюєте оплату всіх необхідних платежів;
  • протягом десяти робочих днів з моменту отримання оплати ми самостійно здійснюємо всі необхідні платежі та готуємо пакет документів для реєстрації;
  • подаємо підготовлений пакет документів в Укрпатент, який свою чергу пересилає його в Міжнародне бюро ВОІВ;
  • після спливу чотирьох-п'яти місяців Міжнародне бюро ВОІВ пересилає нам Сертифікат міжнародної реєстрації, в якому вказується номер міжнародної реєстрації, присвоєний Вашому знаку, і дата надходження заявки;
  • паралельно Міжнародне бюро ВОІВ розсилає нотифікації відомствам країн, зазначених у заявці, після чого торговельна марка проходить реєстрацію в цих країнах відповідно до їх національного законодавства;
  • реєстрація триває в цілому близько 12-18 місяців. Протягом цього часу Міжнародне бюро ВОІВ пересилає на нашу адресу листи з патентних відомств тих країн, де проходить міжнародна реєстрація. Ми ретельно стежимо за листуванням і своєчасно Вас про це повідомляємо. 

Переваги і недоліки реєстрації за Мадридською системою

Переваги:

  • значно спрощується процедура подання заявки на торговельну марку. Подається тільки одна заявка в Міжнародне бюро ВОІВ однією мовою (англійською, французькою або іспанською), і сплачується одне мито;
  • є можливість додаткової вказівки країн, в яких власник міжнародної реєстрації може витребувати охорону в майбутньому;
  • заявка подається в Міжнародне бюро ВОІВ через національне відомство, яке розсилає нотифікації відомствам зазначених країн, тобто відпадає необхідність у послугах патентних повірених у кожній з країн;
  • вартість міжнародної реєстрації істотно знижується в порівнянні з вартістю національних реєстрацій за рахунок виключення з витрат заявника гонорарів патентних повірених і зниження мита за подання заявки;
  • число членів Мадридського союзу збільшилася до 88 (не враховуючи Україну). Розширення членства і ще більша географічна площа підвищують привабливість системи для компаній, що діють на міжнародних ринках;
  • важливим для користувачів правовим аспектом стало скасування в 2008 р. «захисної обмовки». Це означає, що для держав, пов'язаних положеннями Мадридської угоди і Мадридського протоколу - двох договорів, якими регулюється Мадридська система, - будуть застосовуватися тільки положення Протоколу, найбільш сучасного та гнучкого з двох договорів. Зокрема, це стосується і можливості подання заявки на підставі не тільки вже зареєстрованого знака, а й тільки поданого на реєстрацію.
    Рекомендація від нашого Агентства: недивлячись на це, ми все-таки рекомендуємо Вам здійснювати міжнародну процедуру реєстрації на підставі вже зареєстрованого знака. При здійсненні міжнародної реєстрації на підставі тільки поданої заявки, є ризик не отримати правову охорону у тих країнах, що Вас цікавлять, у разі відмови в реєстрації в Україні. До того ж, сплачене мито поверненню не підлягає.
     

Недоліки:

  • не всі країни світу є членами Мадридської системи. Наприклад, Канада не приєдналась до цієї системи;
  • реєстрація Вашої торговельної марки завжди буде проводитися не за якимось єдиним для всіх цих країн правилами, а за законами і правилами конкретної країни;
  • як правило, крім Сертифікату міжнародної реєстрації, інших охоронних документів (Свідоцтв з відомства заявлених країн) заявник не отримує. Щоправда, завжди є можливість звернутися до Укрпатенту і отримати офіційну виписку про дію міжнародної реєстрації.

ТОРГОВЕЛЬНА МАРКА ЄВРОСОЮЗУ

20 грудня 1993 року була створена нова система охорони і захисту торговельних марок – торговельна марка Євросоюзу (European Union Trademark - EUTM). Зареєструвати торговельну марку в Європейському Союзі можна на території всіх країн - учасниць Європейського співтовариства шляхом подання однієї заяви.

На сьогоднішній день в Європейському Союзі є 27 європейських країн: Австрія, Бельгія, Угорщина, Великобританія (Об'єднане Королівство Великої Британії та Північної Ірландії), Німеччина, Греція, Мальта, Нідерланди, Польща, Португалія, Словаччина, Словенія, Фінляндія, Данія, Республіка Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Люксембург, Франція, Чеська Республіка, Швеція, Естонія, Польща, Румунія.

Єдиний адміністративний центр реєстрації EUTM - European Union Intellectual Property Office - EUIPO.

Переваги і недоліки реєстрації Торговельної марки Євросоюзу

Переваги:

  • необхідно подати тільки одну заяву на реєстрацію торговельної марки Євросоюзу (ЄС);
  • немає прив'язки до національної реєстрації, тобто в якості торговельної марки ЄС можна зареєструвати  раніше не зареєстровану торговельну марку;
  • єдина мова реєстрації;
  • єдиний порядок реєстрації забезпечує надійний захист в усьому Європейському союзі.
     

Недоліки:

  • існує один дуже вагомий недолік: відмова в реєстрації хоча б по одній з країн ЄС означає відмову в реєстрації в усіх інших країнах ЄС.

Рекомендація від нашого Агентства: в цьому випадку краще проводити міжнародну реєстрацію за Мадридською системою, вказавши чіткий перелік  країн, що Вас цікавлять.