HotlineFinance: Сервіс онлайн-страхування — порівняння та безпечна покупка страхових полісів онлайн
рекламній кампанії власники торговельної марки Levi's робили акцент, перш за все, на зручність, міцність і надійність
Швейцарського підприємця Юліуса Магі називають «батьком розчинної їжі». Саме цій людині спало на думку роздавати перехожим примірники своєї продукції - бульйонні кубики
Продукція торговельої марки Wrigley Doublemint спочатку виходила на ринок з рекламним слоганом «Насолоджуйся цим чудовим задоволенням щодня»!
Власники торговельної марки SONY завжди позиціонували свою продукцію як товари майбутнього: «Тримай майбутнє в своїх руках з SONY»
Спочатку товарний знак Marlboro позиціонувався в якості перших дамських цигарок. Однак широке поширення торговельна марка отримала після повного переорієнтування продукції на чоловіків
Особливої уваги в численній рекламі торговельної марки Coca-Cola заслуговує історія успішного створення рекламного різдвяного персонажа
Реклама техніки торговельної марки Motorola розвивалася разом з продукцією. Представляючи свою продукцію, компанія завжди робила акцент на компактність продукту
Особливістю рекламної кампанії торговельної марки NESCAFE є вміння отримати підтримку реклами за допомогою популярних телевізійних проектів
Рекламна кампанія власника торговельної марки BOURJOIS досить різноманітна. Bourjois завжди йшла в ногу з часом, найперші рекламні матеріали стали з'являтися ще в 1927